Premium denim van Japan Blue Jeans

Japan Blue is in 2010 opgericht door de COLLECT-fabriek in Kojima, Okayama. Met een lange geschiedenis in het produceren van premium denimstof voor vele gerenommeerde merken wereldwijd, besloot de Japan Blue Group waarvan de COLLECT-fabriek, Momotaro Jeans en Japan Blue Jeans onderdeel uitmaken om die ervaring te gebruiken en een merk te ontwikkelen met een focus op hoogwaardige stof gecombineerd met silhouetten voor de moderne man. Het resultaat is een goed ontwikkelde jeans- en broeklijn voor iedereen.

arborator-denim-company-maastricht-haarlem-merken-logo-donker-japan-blue-jeans
arborator-denim-company-maastricht-haarlem-gescheurde-rand-boven-geel-v2
arborator-denim-company-maastricht-haarlem-merken-logo-donker-japan-blue-jeans

Het verhaal van Japan Blue Jeans

In 2007 exposeerde Japan Blue, een Japanse selvedge denimwinkel, hun stof op het jaarlijkse Denim by Premiere Vision in Parijs.

 

Zo begon het verhaal van Japan Blue Jeans, dat drie jaar later werd opgericht in Kojima, Okayama. Met een visie van eenvoud voor stijl en ontwerpen wilden ze de best mogelijke jeans maken, van de beste materialen. Het soort jeans dat de tand des tijds zou doorstaan.

arborator-denim-company-maastricht-haarlem-gescheurde-rand-onder-geel-v2

Japan Blue Jeans: hoogwaardige en eenvoudige verfijning

Het was geen gemakkelijke opgave om een jeans met een goede snit en kaliber te produceren die zoveel mogelijk professionele ontwerpers en grote merken zou aanspreken. De jeans moest een absoluut mooi silhouet presenteren. Tegenwoordig worden deze jeans door Japanse en internationale kopers gezien als een combinatie van hoogwaardige en eenvoudige verfijning.

arborator-denim-company-maastricht-haarlem-merken-logo-donker-japan-blue-jeans

Shop Japan Blue Jeans in onze Winkel

arborator-denim-company-maastricht-haarlem-slider-foto-winkel-haarlem-v2

Visit our store

Winkel Haarlem

Bekijk winkel

Dit vinden onze klanten

De roots van Arborator Denim Company

1984 “Martijn, doe je jas aan.” Ma staat al buiten. De boterhammen in een papieren zakje, de thermoskan gevuld met koffie. “Kom, we moeten opschieten: De klok wacht niet op ons.” Het is 4 uur, we rijden naar de bloemenveiling in Aalsmeer. Het is spannend. Iedere keer opnieuw. Er is geen tijd te verliezen. Letterlijk. De klok bepaalt.

arborator-denim-company-maastricht-haarlem-home-de-roots-zwart-wit-v2
arborator-denim-company-maastricht-haarlem-gescheurde-rand-donker-groen-footer-v2